Wijzigingen Supporter van Schoon website

Vanaf 11 november is het niet langer mogelijk om in te loggen op je account op de website van Supporter van Schoon of om een nieuw account aan te maken. 

Waarom kan ik niet meer inloggen?

We willen dat onze bezoekers de website makkelijk kunnen gebruiken en informatie goed kunnen vinden. Om dit te verbeteren en om te zorgen dat de website ook in de toekomst nog goed werkt, hebben we een aantal aanpassingen doorgevoerd. Zo is het nu makkelijker om een opschoonactie toe te voegen op de kaart. Het is niet meer nodig om eerst een account aan te maken of in te loggen op je account. 

Wat verandert er per 11 november?

  • Je kunt een opschoonactie aanmaken en op de kaart plaatsen, zonder in te loggen of te registreren. Je hoeft dus geen account meer aan te maken. Nadat je een opschoonactie hebt aangemaakt, ontvang je een e-mail om de actie te bevestigen. Daarna staat jouw actie op de kaart.
  • Het maken van een schoongebied is niet langer mogelijk. Gebieden die in het verleden zijn aangemaakt, zijn verwijderd. 
  • Je kunt nog steeds op de pagina met de Schoonkaart zoeken naar opschoonacties bij jou in de buurt. Ook zie je welke partners van Supporter van Schoon een opschoonactie organiseren.

Waar is de detailpagina van mijn opschoonactie?

Er is geen detailpagina van je opschoonactie meer beschikbaar. Bezoekers kunnen wel zien waar, wanneer en hoe laat jouw opschoonactie is. Zo kunnen ze wel komen helpen schoonmaken, maar hoeven ze zich niet aan te melden om te helpen.

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over je account of het inloggen? Kijk bij de veelgestelde vragen of je vraag er tussen staat. Vind je niet het juiste antwoord? Neem dan gerust contact met ons op. 

Alle opschoonacties die in het verleden plaatsvonden en alle schoongebieden, hebben we inactief gemaakt. Omdat je niet meer kunt inloggen op je account, kun je ook niet meer zelf je acties of gebied wijzigen of verwijderen. 

Opschoonacties die nog gepland staan, zijn wel zichtbaar op de kaart.

Het kan natuurlijk dat je nog je gegevens wilt inzien of wilt zien welke opschoonacties of schoongebieden je had gemaakt. Daarom bewaren we je gegevens maximaal een jaar. Je kunt contact met ons opnemen om inzicht in je gegevens te krijgen.

Gaat je opschoonactie toch niet door? Of wil je de datum, de locatie of het tijdstip wijzigen? Neem dan contact met ons op.