Wijzigingen Supporter van Schoon website
Vanaf 11 november is het niet langer mogelijk om in te loggen op je account op de website van Supporter van Schoon of om een nieuw account aan te maken.
Waarom kan ik niet meer inloggen?
We willen dat onze bezoekers de website makkelijk kunnen gebruiken en informatie goed kunnen vinden. Om dit te verbeteren en om te zorgen dat de website ook in de toekomst nog goed werkt, hebben we een aantal aanpassingen doorgevoerd. Zo is het nu makkelijker om een opschoonactie toe te voegen op de kaart. Het is niet meer nodig om eerst een account aan te maken of in te loggen op je account.
Wat verandert er per 11 november?
- Je kunt een opschoonactie aanmaken en op de kaart plaatsen, zonder in te loggen of te registreren. Je hoeft dus geen account meer aan te maken. Nadat je een opschoonactie hebt aangemaakt, ontvang je een e-mail om de actie te bevestigen. Daarna staat jouw actie op de kaart.
- Het maken van een schoongebied is niet langer mogelijk. Gebieden die in het verleden zijn aangemaakt, zijn verwijderd.
- Je kunt nog steeds op de pagina met de Schoonkaart zoeken naar opschoonacties bij jou in de buurt. Ook zie je welke partners van Supporter van Schoon een opschoonactie organiseren.
Waar is de detailpagina van mijn opschoonactie?
Er is geen detailpagina van je opschoonactie meer beschikbaar. Bezoekers kunnen wel zien waar, wanneer en hoe laat jouw opschoonactie is. Zo kunnen ze wel komen helpen schoonmaken, maar hoeven ze zich niet aan te melden om te helpen.