Omschrijving:
Met een factsheet dat bestaat uit de zender, de boodschap, het middel en de ontvanger wordt u geholpen bij het maken van de juiste keuzes en bereidt u(w organisatie) zo goed mogelijk voor op een verantwoorde en effectieve inzet van social media voor uw organisatie of project.
Daarnaast wordt het advies gegeven om klein te beginnen, ervaring op te doen en social media rustig te verkennen. Verwerk vervolgens de social media in de plannen. Neem kleine stapjes in samenwerking met de afdeling communicatie. Met behulp van het aangedragen model worden drie praktijkvoorbeelden beschreven.
Ook interessant
Toolkit Landelijke Opschoondag 2024 Social posts
Naast het reposten van onze social posts, kun je met de aangeleverde beelden en de voorbeeldtekst een eigen Landelijke Opschoon-post maken die aansluit bij jou of bij jouw organisatie. Wanneer je post over de Landelijke Opschoondag van 23 maart, vergeet dan niet te taggen:@supportervanschoon en/of #landelijkeopschoondag.
Toolkit Landelijke Opschoondag 2024 Campagnebeeld
Het campagnebeeld is in staand formaat en liggend formaat te downloaden. Door de hoge resolutie kan het beeld op klein en zeer groot formaat worden gebruikt.
Landelijke Opschoondag 2024 Poster
De poster kan worden ingezet om opschoonacties op 23 maart, of in de week voorafgaande aan de Landelijke Opschoondag, aan te kondigen. De poster helpt om de Landelijke Opschoondag-boodschap helder over te brengen en kan worden gebruikt op diverse formaten.